Klantenservice

Contact:
Telefonisch: +31 (0)20 - 2612540 (maandag - zondag 8:00 tot 22:00 uur)
E-mail: [email protected] 
Internet: www.sandalenshop.nl 

Vestigingsadres:
Sandalenshop.nl
Sniep 55
1112 AJ Diemen
Nederland


Klik hier voor alle informatie over ruilen en retourneren

  • Geld terug

Artikelen die via DPD of anderzijds worden teruggestuurd, worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde pakket verrekend of teruggeboekt. Hoe lang het duurt voordat het aankoopbedrag weer op uw rekening staat, is afhankelijk van de betaaloptie waarmee de artikelen zijn betaald. Terugboekingen van reguliere betalingen (per ideal) duren doorgaans 1-3 werkdagen. 

 

  • Klacht

Mocht u niet tevreden zijn over de producten of diensten van de Sandalenshop of mocht u een klacht hebben over de kwaliteit van een geleverd artikel, neem dan contact met ons op door middel van een e-mail. Een klacht over een gebrek aan een artikel, kan alleen ingediend worden indien dit gebrek zich binnen 6 maanden na aanschaf van het artikel voordoet. Dien deze klacht in middels een e-mail voorzien van begeleidend fotomateriaal. Een ingediende klacht bij de Sandalenshop wordt binnen een termijn van 14 werkdagen na ontvangst beantwoord. 


Contactformulier:

Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar! Als u vragen heeft over onze producten, voorwaarden of over onze retourservice, bel ons of stuur een e-mail. 



Sandalen Shop/ Birkenstock Shop is geregistreerd in het handelsregister onder nummer 34299583. 
BTW-nummer: NL819298773
IBAN code: NL58INGB0000715418

1 Verzenden en retouren
1.1 Wat is de levertijd?

Wij hanteren een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen na ontvangst van de betaling van de order. 

1.2 Kan ik gratis retourneren en krijg ik dan mijn geld terug?

Ja, je kunt bij de Sandalenshop gratis retourneren. Je ontvangt altijd bericht over je retour pakket zodra wij deze in behandeling nemen. 

Artikelen die via DPD of anderzijds worden teruggestuurd, worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde pakket verrekend of teruggeboekt. Hoe lang het duurt voordat het aankoopbedrag weer op uw rekening staat, is afhankelijk van de betaaloptie waarmee de artikelen zijn betaald. Terugboekingen van reguliere betalingen (per ideal) duren doorgaans 1-3 werkdagen. 

 

1.3 Hoe stuur ik een artikel retour?

Op de dag van verzenden stuurt onze verzendpartner "MijnPakketVerzenden" een e-mail met daarin track & trace gegevens. In deze e-mail staat ook een link naar het retourlabel. Via deze link kun je zelf je retourlabel downloaden en printen. Plak het label over het verzendlabel op de omverpakking.
Doe het ingevulde retourformulier in de doos en geef deze af bij het dichtsbijzijnde DPD punt: via deze link te vinden.
Het labelnummer is tevens je track & trace nummer.

Kun je zelf niet printen, dan kunnen wij op verzoek het label per post naar je toe sturen.
Mail ons dan een verzoek en vermeld daarbij je ordernummer.

Neem contact op
* Verplichte velden